نانای من

اسم نانای من

1389/11/19 22:13
نویسنده : مامان نانا
453 بازدید
اشتراک گذاری

اسم نانای من حسینه . نام زیبایی که به نظر من اسم پر مسئولیتی است . امیدوارم نانای من مانند اسمش یک انسان آزاده با تمام ویژگیهای برجسته اماممان حسین (ع) باشد .

انتخاب اسم خیلی مهمه اما مثل اینکه امروزه اکثر پدر ومادرها به جای انتخاب اسمی که یک الگوی عملی برای فرزند آنها باشه به دنبال انتخاب اسم های عجیب وغریب با معناهای عجیب وغریبتر هستند وبه عنوان اینکه ما عرب نیستیم واسم عربی را انتخاب نمیکنیم اسم های بی معنا(از نظر من)که ریشه انها  حتی فارسی نیست را انتخاب می کنند.

اسم دیگه ای که بابای نانا خیلی بهش علاقه داره و من هم دوسش دارم زینبه .اگه نانا دخمل بود اسمش زینب بود و من چقدر عاشق زینبم می شدم . همانطور که الان عاشق حسین شیطونم هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سپهر
25 بهمن 89 0:27
اسم پسر گلتون خیلی زیباست.فقط می خوام بگم همه بابا مامانا در مورد اسم بچه هاشون همین قدر تعصب دارن.
ناهید
28 اردیبهشت 91 10:06
گلم قالب وبت بالا نمیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نانای من می باشد